obchodní podmínky

1. Registrace, přihlášení

Nakupovat smí pouze uživatel, který se řádně registruje a je přihlášen. Registraci provedete kliknutím na odkaz „registrace“. Veškeré údaje musí být vyplněny zcela pravdivě. Údaje uvádějte včetně diakritiky. Zadejte váši e-mailovou adresu a zvolte si heslo. Zadaný e-mail slouží zároveň i pro přihlášení. Heslo nesdělujte žádné jiné osobě a pečlivě si jej zapamatujte. Na jeden e-mail může být založen pouze jeden účet. Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si nechat zaslat nově vygenerované heslo na uvedený e-mail. Pro přihlášení používejte odkaz v pravém horním rohu. Zde vyplňte váš e-mail a heslo zvolené při registraci. Po přihlášení můžete v sekci nastavení účtu měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.

2. Nakupování

Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost. Klikněte na "koupit". V pravé horní části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu. Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci „Nákupní košík“. Zde můžete i mazat jednotlivé položky. Získali-li jste slevový kod , zadejte jej pro uplatnění slevy v košíku. Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem "odeslat objednávku". Poté je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete ve spodní části stránky. Můžete si rovněž vybrat doručovací adresu. Ve třetím kroku budete vyzvání k přihlášení pod již existujícím uživatelem. Nebo budete mít možnost se registrovat jako nový uživatel. V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na "Závazně objednat". K objednávce můžete také připojit komentář. V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracovaní. Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné. Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.

3. Doručování

Zásilky jsou doručovány prostřednictvím České pošty. Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě poštou, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, kontrolního ústřižku od ČP), je produkt zaslán nový. Zboží při přepravě Českou poštou je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu. Zásilku se snažíme předat poště co nejdříve. Nejpozději však do dvou pracovních dnů po obdržení závazné objednávky. Platba probíhá prostřednictvím dobírky České pošty nebo převodem na náš bankovní účet nebo přes Google Pay. Při platbě prostřednictvím dobírky České pošty platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky na vaší poště či při doručení zásilky Českou poštou k vám domů. Ceny poštovného jsou stanoveny dle ceníku České pošty. Pro zjednodušení používáme jednotnou cenu poštovného. Platbu lze provést také převodem peněz na náš bankovní účet č. 5309190319/0800 (Česká spořitelna, a.s.). Po přičtení peněz na účet (cca 2 dny po odeslání) je zásilka následující pracovní den odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí bankovního převodu, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny. Balné je součástí poštovného. Poštovné je zúčtováno jako platba od jiné osoby vynaložená jeho jménem dle § 36 odst. 11.

4. Vrácení a výměna zboží

Veškeré žádosti o výměnu či vrácení zboží je potřeba provádět online přes náš formuláře na stránce https://wolken.cz/cs/reklamacni-formular/ . Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek: (1). Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu. (2.) Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení. (3.) Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému. Vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné. Zboží můžete zasílat i na dobírku. Při vrácení peněz kupujícímu, bude částka za zboží (nikoliv za poštovné) vrácena kupujícímu na jeho bankovní účet nejpozději do deseti pracovních dnů. Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.

5. Reklamace

Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky. Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána. Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel. Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. Veškeré reklamace nejdříve zadejte do našeho systému na stránce https://wolken.cz/cs/reklamacni-formular/. Své reklamace zasílejte na uvedenou adresu v kontaktech ( info@wolken.cz) spolu s kopií paragonu a s popisem závady anebo s vygenerovanou žádostí.

6. Ochrana dat

Přihlášením se do našeho internetového obchodu Wolken.cz dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých vašich osobních dat, údajích o vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám. Registrovaným zákazníkům bude v budoucnu pravidelně zasílán e-mailem newsletter, který slouží k informování zákazníků o právě probíhajících akcích či o novém zboží. Newsletter není zasílán častěji než jednou týdně. Nejedná se o SPAM. Zrušit zasílání newsletteru můžete v nastavení účtu.

7. Provozovatel

  • Název firmy: Wolken.cz ,PLANE ENTERPRISE s.r.o. ,IČO: 07101813
  • Sídlo firmy: Pod Martinem 1653/5, 163 00 Praha 6 - Řepy
  • Adresa pro zasílání reklamací a výměn: info@wolken.cz, Wolken.cz, Pod Martinem 1653/5, 163 00 Praha 6
  • Kontaktní adresa firmy v Praze: info@wolken.cz, Wolken.cz, Pod Martinem 1653/5, 163 00 Praha 6