Nejčastější dotazy

 

Z JAKÉHO MATERIÁLU JSOU WOLKEN TRIČKA?

Naše trička jsou vyrobena pouze z kvalitní 100% bavlny. Materiál je přírodní, zdravotně nezávadný a trvanlivý. Bavlna je předepraná a nemá tedy tendenci měnit velikost během postupného praní.

JAKÁ JE ZÁRUKA NA WOLKEN TRIČKA?

Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 2 roky, avšak na potisk ručíme pětiletou zárukou. To znamená, že když vám po více jak dvou letech potisk vybledne nebo se někde natrhne, tričko Vám s radostí vyměníme.

KDY MOHU OČEKÁVAT OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?

Objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 expedujeme ještě v tentýž den a následující pracovní den je doručíme na jakékoliv místo v ČR. Doručení tedy trvá 24-48 hodin v pracovní dny. O odeslání zboží vás informujeme emailem na vaši adresu a před vyzvednutím v případě české pošty také obdržíte SMS zprávu, že si produkt již můžete vyzvednout, nebo informaci, kdy vám dobírka přiletí domů!

JAKÝM ZPŮSOBEM U VÁS MOHU ZAPLATIT ZA SVOJI OBJEDNÁVKU?

V současnosti je možné platit na dobírku (pošťákovi při přebírání balíčku nebo na Vámi zvolenou pobočku české pošty) nebo převodem na náš bankovní účet. Ceny za dopravu začínají od 39kč.

On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

PLATBA KARTOU

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

CHTĚL BYCH VRÁTIT ZBOŽÍ A DOSTAT ZPĚT SVOJE PENÍZE, JE TO MOŽNÉ?

Určitě. U nás máte na vrácení zboží čas 14 dnů. Chápeme, že ne vždy musí zboží odpovídat vaši představě, přeci jen se jedná o nákup po internetu. Ať už je důvod vrácení zboží jakýkoliv, žádný strach, peníze vám vrátíme! Stačí zaslat zboží zpět na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který vám zašleme na e-mail při vyřizování. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho nákupu, musí být nenošené, nepoškozené a nevyprané. Peníze Vám poté budou vráceny na váš bankovní účet. V případě reklamace nebo vrácení zboží nás informujte na info@wolken.cz nebo přes reklamační formulář, který naleznete v dolním menu.

Jak dlouho trvá výměna zboží?

Klademe si vždy pestrý důraz vyřešit jakýkoliv problém co nejdříve. Ihned co od Vás produkt obdržíme zpět zašleme Vám správnou velikost nebo jiné tričko ještě tentýž den. To znamená, že cesta přes poštu od Vás zpět k nám trvá průměrně dva dny, a poté vyměněné tričko bude zpět k Vám cestovat další dva dny. Konečné číslo jsou tedy 4 dny! 

Kde najdu informace o stavu mé objednávky?

Tyto informace uvidíte po přihlášení v sekci Můj profil. Můžete zde sledovat všechny vaše objednávky a upravovat si Váš Profil.Také Vám zde pokaždé oznamujeme současnou akci.

KDE NAJDU TABULKU VELIKOSTÍ?

Tabulku velikostí najdete v dolním menu v kategorii Jak u nás nakupovat a také u každého produktu níže v popisku. 

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Na Slovensko momentálňe nezasíláme, avšak v co nejbližší době toho chceme dosáhnout. Sledujte nás na facebooku nebo instagramu, kde v případě zasílání do slovenska okamžitě zveřejníme příspěvěk.

JE S VÁMI MOŽNÁ SPOLUPRÁCE?

Píšete si blog, vedete sociální stránky nebo děláte parádu na youtube? Neváhejte nás kontaktovat na info@wolken.cz. S radostí vždy přivítamé nové tváře nebe Wolken. Za sebou již máme mnoho akcí od malých slavností pro děti až po nadupané večery v holdu tancování. 

NENAŠEL JSEM ODPOVĚĎ NA MOJI OTÁZKU.

Nenašli jste odpověď? Rádi Vám poradíme na emailu nebo telefonicky. Stačí nás zkontaktovat v kontakním formuláři, který naleznete vždy na spodní straně stránky. Pokud Vám cokoli na našem webu nefunguje, napište nám na info@wolken.cz! Chybu co nejdříve opravíme.